PIŠKOTKI na spletni strani DR. OETKER

Ta spletna stran shranjuje piškotke na vaš računalnik z namenom izboljšanja delovanja spletne strani ter nam in našim partnerjem pomaga bolje razumeti način, na katerega uporabljate našo spletno stran. Nadaljnja uporaba te spletne strani (klikanje, krmiljenje, pomikanje) ali odstranitev tega obvestila o piškotkih se šteje za strinjanje z namestitvijo in uporabo piškotkov. Za več informacij o piškotkih in njihovem brisanju preberite naš pravilnik o zasebnosti.

Notwendige Cookies
Diese Cookies sind notwendig, damit die Basisfunktionen von oetker.de genutzt werden können.
Notwendige und Performance-Cookies
Die Performance-Cookies helfen darüber hinaus die Nutzung von oetker.de zu analysieren, damit wir die Qualität laufend messen und verbessern können.
Notwendige, Performance- und Marketing- & Dritt-Cookies
Diese Marketing- & Dritt Cookies helfen uns zudem, auf anderen Plattformen personalisierte Inhalte von oetker.de anzuzeigen.

Ocenjevanje dobavitelja

V izognitev zmanjšanju kakovosti ali tveganju ugleda je Dr. Oetker poleg svojih lastnih dobavnih standardov razvil še sistem ocenjevanja dobaviteljev, da bi lahko ocenil svoje dobavitelje in obenem podpiral njihov nadaljnji razvoj.

Anspruchsvolle Prüfverfahren

Z zahtevnimi postopki preizkušanja se zagotavlja kakovost nabavljenih polizdelkov in upoštevanje okoljskih, varnostnih in socialnih standardov.
Poleg kontinuiranega ocenjevanja dobaviteljev je pomemben instrument metoda avditiranja dobaviteljev. Avditiranje je večstopenjski proces, ki se izvaja po enotnem mednarodnem sistemu: najprej se izvede samoocenjevanje dobavitelja na podlagi vprašalnikov, specifičnih za panogo. Ti poudarjajo Dr. Oetkerjeve zahteve na področjih kakovosti, varnosti, zdravja, okolja, človekovih pravic, delovnih ter protikorupcijskih pogojev. Dodatno sodelavci obiskujejo proizvodne obrate. V intervjujih z udeleženimi in na podlagi skupnega obhoda tovarne preverjajo upoštevanje zahtevanih standardov in sistemov menedžmenta na kraju samem.
Na koncu sledi ocenjevanje avditiranja. Če so dobavitelji uspešno avditirani, sledijo redni obiski dobaviteljev. Če dobavitelj ne izpolni pričakovanih zahtev, se oblikuje načrt ukrepov in določi rok, v katerem morajo biti realizirane izboljšave. Tako se standardi podjetja uveljavijo tudi pri dobavitelju, ta pa jih izvaja in zagotavlja njihovo upoštevanje.
V primeru, da dobavitelj ne sodeluje ali da krši zakonska določila, Dr. Oetker začne postopek opominjanja in dobavitelju prepove dobave. Nazadnje podjetje prekine poslovne odnose z njim.